مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت‌های غیر کلامی

admin دسته‌بندی نشده

[ad_1]

برترین ها: ارتباط موثر، رابطه‌ای است که در آن، طرف مقابل، پیام شما را با حداکثر دقت ممکن دریافت و درک کند. اکثر متخصصان ارتباطات بخش اصلی (و گاه تمام)‌ مسئولیت ارتباط موثر را بر عهده‌ی ارسال کننده‌ی پیام می‌گذارند. البته این به معنای انکار اهمیت نقش دریافت‌کننده نیست، بلکه تاکیدی بر این امر است که فرستنده‌ی پیام‌ها، مسئولیت دارد از تمام توان خود برای افزایش اثربخشی ارتباط استفاده کند و به سادگی بی‌توجهی یا بی‌دقتی مخاطب را به بهانه‌ای برای کاهش اثربخشی ارتباط تبدیل نکند.

در این سری برنامه به همت احسان یزدان‌پناه مربی توسعه فردی و سازمانی که پیش تر با ایشان آشنا شده اید، قصد داریم شما را بیشتر با این مهارت مهم یعنی برقراری “ارتباط موثر” آشنا کنیم و موانع و تکنیک های آن را خدمتتان آموزش دهیم. لطفا مثل همیشه ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود یاری کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
مهارت‌های ارتباط موثر؛ مهارت‌های غیر کلامی
 
قسمت های قبلی مهارت های ارتباط موثر:
 

مهارت‌های ارتباط موثر؛ گوش کردن فعال

مهارت‌های ارتباط موثر؛ موانع ارتباط موثر کدامند؟

مهارت‌های ارتباط موثر؛ ارتباط موثر چیست؟

[ad_2]

شاید دوست داشته باشید:

pdf کتاب فارسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی گاج

دانلود کتاب فارسی دوازدهم سری میکرو طبقه بندی گاج کیفیت : خوب فرمت : پی دی اف حجم : ۹۰ […]

وقایع‌نگاری ۱۶ آذر ۳۲؛ از شاهدان عینی تا شواهد امروزی

[ad_1] وب‌سایت تاریخ ایرانی: امروز شانزده آذر است. اما ۱۶ آذر سال ۳۲ یک روز عادی نبود. از صبح زود […]

وسایل گرمایشی قدیمی؛ از علاءالدین تا کرسی

[ad_1] روزنامه همشهری – الهه بصیر: امسال که هوا زودتر از توقع و عادت ما سرد شده است، خیلی‌ها وسایل […]